سرطان و انواع آن

همه چیز درباره انواع سرطان ها , از پیشگیری , علایم و درمان( نکته مهم: مطالب تنها جنبه اطلاع رسانی دارد و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند)

سرطان و انواع آن

همه چیز درباره انواع سرطان ها , از پیشگیری , علایم و درمان( نکته مهم: مطالب تنها جنبه اطلاع رسانی دارد و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند)

درمان و بهبود خونریزیهای داخلی ناشی ازسرطان دهانه رحم و سرطان رحم با کمک طب سنتی

Image result for ‫برگ مو‬‎

راههای درمان لکه بینی ها و خونریزیهای غیر طبیعی در سرطان رحم که  زیر نظر پزشک انجام می شود:

- شیمی درمانی

-مصرف قرص شیمیایی ترانسید هر روز مابین غذا یک عدد

درمان لکه بینی های ناشی از سرطان رحم  از طریق طب سنتی:

میوه درمانی:

-مصرف روزانه میوه به طبیعی و یا آب به تازه و طبیعی و یا مربای به

غذادرمانی:

- استفاده از برگ انگور یا دلمه برگ انگور* با رب انار شیرین طبیعی

دارودرمانی:

-استفاده از تخم هندوانه حنظل یا هندوانه ابوسفیان زیر نظر متخصص طب گیاهی و مکمل(چون سمیست و آسم هم می آورد و باید زیر نظر متخصص گیاهی باشد).  

 درمان سرطان دهانه رحم -آیت الله سید حسن ضیائی:

-پیاده روی آرام  روزانه  نیم تا یک ساعت

-نرمشهای آرام روزانه

- روزانه خوردن هفت برگ کاسنی

- خوردن روزانه مغز سه خیار بوته ای

-خوردن کاهو بدون سس هر روز  در ناهار و شام

-خوردن کرفس هر  شب قبل از خواب ولو شده یک لیوان آب کرفس خام که بیش از سی و پنج نوع سرطان پیشگیری و درمان می شود از جمله سرطان رحم و دهانه رحم.

برگرفته از سلسله درسهای بیماریهای زنان- آیت الله سید حسن ضیائی- جلسه هشتم.

*:مصرف خوراکی برگ درخت انگور یا درخت مو، در درمان اسهال خونی، زخم معده و خونریزی معده، درمان اختلالات گردش خون مربوط به بلوغ دختران، یائسگی زنان مسن مثل برافروختگی در صورت، بینی چانه و گونه و رفع حالات گر گرفتگی و همچنین درمان خونریزی بینی، و درمان خونریزی های رحمی مفید است؛ مشروط بر اینکه خونریزی بینی و خونریزی رحم منشا التهابی نداشته باشد و خونریزی در اثر ضعف بدنی و کم خونی پدیدار شده باشد.

برگ انگور را می شود به صورت تازه و یا بخار پز کرده و یا با رب انار دلمه درست کرده و مصرف کرد.

حتی استفاده از پودر نرم  برگ درخت  انگور به صورت موضعی اثر بند آوردن خون را دارد.

حتی زنانی که به اصطلاح کمری سست دارند و یا سقط جنین داشته اند و برای پیشگیری از سقط جنین و محافظت از جنین در رحم مادر، در زمان حاملگی استفاده از جوشانده برگ مو بسیار مفید است.

طریقه استفاده از برگ درخت انگور به سه طریق است:

الف- سی گرم برگ جوان مو را به صورت تازه یا خشک کرده در سه یا چهار لیوان آب می جوشانند و بعد از صاف کردن مانند چای هر هشت ساعت یا هر 6 ساعت یک فنجان می نوشند.

ب- از  گرد برگهای جوان و خشک کرده ی مو روزانه به مقدار چهار الی پنج گرم یا یک قاشق  مربا خوری مخلوط در عسل (اگر شخص دیابتی است یا دیابت حاملگی دارد مخلوط در عسل)و در مواردی که فرد ضعف خون دارد و قند خونش کمتر از 70 است پودر درخت انگور را با یک قاشق خاک قند در یک لیوان آب سرد هم بزند  بنوشد.

ج- شیره برگ مو را به وسیله کوبیدن و له کردن برگ استخراج کند و به مقدار سی تا شست گرم در روز بنوشد. این عصاره تمام خصوصیات قبل و همچنین پیشگیری و درمان لکه بینی و خونریزیهای رحم را دارد.(منبع:"کتاب شفا-تالیف دکتر محمدصادق رجحان-جلد میوه درمانی-ص138-139)

علاوه بر برگ درخت انگور، میوه ی به ، آب به، مربای به، صدف گیاهی دریا، قارچ کوهی خوراکی با اسامی مختلف نظیر قارچ بی پایک،سمارغ،دنبلان کوهی،  باعث درمان زخمهای داخلی بدن می شوند. هندوانه حنظل نیز که قبلا معرفی شد، به دلیل سمی بودن، می بایست حتما زیر نظر متخصص گیاهی مصرف شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد